När man är trött på att jobba efter bara två dagar
Från och med imorgon är det mycket möjligt att en sådan här skylt sitter uppe på McDonald's Wåxnäs:
Färgglatt målad och pedagogiskt tydlig, så klart. För barnen är trots allt McDonald's viktigaste kunder, och vi vet ju alla hur viktigt det är att tidigt etablera en kundrelation där barnen förknippar McDonalds med något positivt... (ja, det står så i våra introduktions-kit. Bland mycket annat).
Alltså. Jag gillar barn, jag gör faktiskt det. Bara inte... just nu (och så är det ju det där med hur-man-beställer-plusmeny. Men det vet ni redan, va?).
"BORTSKÄMDA UNGAR!
Det är fruktpåsen som innehåller äpplen OCH VINDRUVOR, inte era smaskiga äpplepåsar (som ni kan välja istället för mumsiga morötter, för heja, nu kan man få sitt HappyMeal enligt tallriksmodellen), och man KAN inte få fruktpåse och pommes frites (om inte snåla mamma vill betala en tia extra, och det vill inte mamma, fatta!), det som ingår är smaskiga fucking äpplen, UTAN fucking vindruvor!"
Det är fruktpåsen som innehåller äpplen OCH VINDRUVOR, inte era smaskiga äpplepåsar (som ni kan välja istället för mumsiga morötter, för heja, nu kan man få sitt HappyMeal enligt tallriksmodellen), och man KAN inte få fruktpåse och pommes frites (om inte snåla mamma vill betala en tia extra, och det vill inte mamma, fatta!), det som ingår är smaskiga fucking äpplen, UTAN fucking vindruvor!"
Färgglatt målad och pedagogiskt tydlig, så klart. För barnen är trots allt McDonald's viktigaste kunder, och vi vet ju alla hur viktigt det är att tidigt etablera en kundrelation där barnen förknippar McDonalds med något positivt... (ja, det står så i våra introduktions-kit. Bland mycket annat).
Alltså. Jag gillar barn, jag gör faktiskt det. Bara inte... just nu (och så är det ju det där med hur-man-beställer-plusmeny. Men det vet ni redan, va?).
Kommentarer
Trackback