Fredagkväll

Mpja, snart sex timmar senare har jag i allafall tänkt att jag borde börja med psykologin :/ Äh, det ordnar sig, får fixa det imorn. Ett arbete om drömtydning är a piece of cake ;) Nu ska jag sova. Yesaah, halv tio en fredagkväll, är det inte jag som borde vara ute & shake-a ass, ragga gratisdrinkar och (för att citera fellow class mate): "skapa alla skandaler?" Oh yes, det borde jag. Men, I have a birthday to celebrate - inte min egen, men a certain släktings... vilket innebär uppstigning kl. 07.00 imorgon. Så ikväll är vi duktiga! ;)

Vi (råkade?) dock gå ut igår, helt oplanerat á la Emanuel-ringer-en-timme-innan-när-jag-sitter-hemma-hos-Måns-och-pluggar... och naturligtvis gick det att övertala mig, hah. The place var Glada Ankan, the beer kostade 28 spänn och the guy turned out to be från Tjeckien...? Weeell, the rest is history, eller så förtränger vi det!
Jag sov hos en kompis (och drömde om råttor? fett läskigt...) & vaknade fräsch som en nyponros för att hinna i tid till provet kl. 8.30 ;)



Neej, som sagt, nu ska jag sova. Ciao!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0