My number one

Det var en gång en tjej (flicka? kvinna? gaaal? chick?) som hade rätt mycket att säga. Saker som man inte alltid kan prata om. Dessutom gillade hon att fjanta runt, fota random dagens-outfit-bilder framför spegeln och hänga framför datorn när hon egentligen borde sova. What to do? 

Daah, man startar en blogg så klart. Tänkte dock hålla den privat ett tag, så.. well, just nu skriver jag nog bara för mig själv. Får väl se vad som händer... haha.

Anyhuuu. Studenten snart (eftersom detta ämne tar upp ca 95 % av mina tankar just nu känns det rimligt att blogg-debutera med ett inlägg om just studenten ;). Två månader kvar! Heeelt sjukt, jag har inte fixat nånting. Skräll, nej ;p

Nuuu är det psykologiplugg som gäller. Underbart sätt att spendera en fredagkväll, oh yeees!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0