Onsdag

Vi lever i en värld där soldater tränar sig på tv-spel innan de åker till Irak för att skjuta. Och så vidare. Idag hade jag muntligt nationellt prooov, på ämnet Saga och Sanning. Jag pratade om våld i allmänhet, gatuvåld i synnerhet och det gick väl... ganska bra, tror jag. GAH, jag hatar att prata inför klassen.

För övrigt är det bara en dag kvar till helgen, vi är lediga på fredag. YESAAH. :) Utgång i Kd på torsdag, var länge sen jag var på Arena 8) Sen åker jag till Estocolmo para encontra mi amigo ÄÄÄÄMIL (don't kill me, det var länge sen jag läste spanska...). Anyhu. Emil alltså :D Just nu är planerna Stureplan, skitsamma vart vi går... haha (och jag låtsas som att jag inte hör hans suckanden i telefon, det ska bli kul! ;) Öh. Söndag means jobb & plugg och sen var den helgen slut. Ah.

Mat & dans coming up nu!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0