Ben&Jerry, I love ya

Asså shit, jag känner inte igen mig själv. Gick/dansade (Adam Tensta i mobilen, u know.. haha) runt hela stan på en lååång promenad, den första på säkert... en månad? Jag har helt enkelt inte hunnit (läs: orkat) under tiden jag har jobbat, men idag så. ;) Är man så rastlös (too much för att alls sitta stilla egentligen) som jag, är det sjukt jobbigt att inte ha någon ork, haha.

Och nu när jag kom hem insåg jag att det nog var dags att städa köket en gång för alla. Johans diskmaskin är sämst ever men jag har inte hunnit (läs: orkat. hah) handdiska på (vääldigt, eh) lång tid. Nu är det dock skinande rent & snart ska jag börja med resten av lägenheten! 8) jag ska ju trots allt flytta härifrån snart & jag tror inte riktigt Johan skulle uppskatta att komma hem till sin lägenhet i dess nuvarande tillstånd..

Men först, innan jag fortsätter min husmors-kväll, ska jag korsa motorvägen och köpa Ben&Jerry's på (nattöppna, I love it) Statoil. Det är sjuka överpriser, jag veeet (särskilt på en bensinstation där de verkar lägga på 10 % på alla varor, och särskilt på dygnet-runt-öppna bensinstationer), men hey, det är jag värd. Värd att lägga pengar på något som inte är värt, fattar ni?

Och sen tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Senaste natten jag sov mer än typ 5 timmar var.. ah, länge sen i alla fall. Förmodligen på den där gamla goda tiden när jag gick promenader och köket var rent, ni vet?

Nä men, Ben&Jerry's alltså, sedan städ. G'natt bitches! :)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0