Cashewnötter osv

Jag googlade
"är det farligt att äta för mycket cashewnötter"
men hittade bara massa hemsidor om att det var supernyttigt (att äta med måtta iofs, men alla vet ju att "less is more" is last years expression så skit samma), så då är det ju lugnt. Så nu har jag ätit lunch. Cashewnötter. För det där med varierande kost är också ute, har jag hört? ;)

Dessutom innehåller cashewnötter mycket järn (och det vet ju alla att var tredje fertil kvinna lider brist på), och när jag åker till Lincroft kommer jag ändå inte kunna äta nötter eftersom tjejen jag ska passa är så allergisk... så med andra ord är det helt okej att jag spenderar 30:- / dag på caschews och att tjejen på Statoil förmodligen känner igen mig som "hon-som-köper-nötter-kl.-3-varje-natt."
 
Nej, nu ska jag springa till bussen.. är fortfarande i stan. Hur hände det, liksom? Måns, don't kill me. ;)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0