Cola light

Snabb & snärtig (finns det något fulare ord?) stängning, det gillar vi. :) Nu är jag hemma med min älskade dator (ja, jag är redan kär... haha. En HP Pavilion dv6809 är det, ifall nån undrar) och några tusen burkar cola light som jag fick/tog at work (för ett tag sedan fick man en gratis cola light ifall man köpte plusmeny men tydligen var det inte så populärt som beräknat & nu står det överblivna flak med burkar lite varstans som alla bara vill bli av med ;p). Jag gillar inte cola, och verkligen inte lightversionen, men vad gör man inte för sitt företag? HAHA.



Så här ser det ut här, just nu.
Min nya baby har blue tooth & jag roar mig med att skicka bilder mellan den och mobilen.. jag är normal, jag lovar?


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0