Dagens lista

Oj vad många (nya?) besökare jag fick i natt. :)

Dagens låt: The Kooks - Always where I need to be
Dagens frisyr: rufs
Dagens smink: ingenting, dagen har ju knappt börjat. :)
Dagens klädsel: pyjamas. Sedan blir det jeans (det var flera månader sedan jag hade jeans känns det som) och min älskade rosa hoodie. :)
Dagens händelse: Jag åker till Göteborg för en snabbvisit hos släktingar, sedan Österrike imorgon!
Dagens vill ha i allmänhet: lite mer tid tack
Dagens materiella vill ha: hudcréme på Ekolea.. som jag iofs ska åka & köpa nu!
Dagens beroende: cola light hahaha
Dagens tråkigaste: vädret - spöregn
Dagens köp: ska växla in massa pengar till euro nu, räknas det?
Dagens mat: frukost - fryst-broccoli-och-majs med ost & cola light, haha. Tomt kylskåp, ja?

Neej nu ska jag städa färdigt fort som fuck & sedan åka ner till stan. So long suckaahs! ;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0