You don't need nobody to make it on your own

Yooo, tänkte egentligen hinna åka hem (som i Forshaga) innan jag börjar tvätta, för att hämta lite mer kläder (och sprit)...  men Värmlandsbuss VD:ar har uppenbarligen fått för sig att inga forshagabor någonsin har behov av bussar tillbaka till stan om kvällarna, och förstörde den planen innan jag ens hade hunnit få av mig min McDonalds-skjorta. Himla schysst av dem, tycker jag.

Jag är alltså stuck in town, i alla fall tills imorgon när jag slutar redan kl. 16 och hinner catcha rätt bussar. Wooah. :/ Så för att lätta upp mitt deprimerade hemlängtande sinne, tog jag & lagade lite middag; linsröra med sallad och morötter. Känns väldigt GI-stylish, very Blondinbella, aight? ;p


Bad day med Daniel Powter spelades (ang. rubriken) för övrigt idag på jobbet and had me thinking. Wow, vilka minnen det finns till den låten..


Nej, off to Norrstrand & tvättmaskinen. Så himla rock n roll. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0