Don't bother

Det här är verkligen helt onödigt och ointressant för alla utom mig (som vill komma ihåg min första egna lägenhet (hoho) när jag sitter där borta in the US of A), så hoppa bara över det här eller nåt, förmodligen kommer ett mer intressant inlägg snarast (eh, eller inte):

The place                                  the make up lounge


balkongen


badrum                                vardagsrummet


Ah, good times. Nu blir det en vecka på Norrstrand istället och sedan är det slut på jobbtider och två veckor kvar tills jag åker! Ska till Göteborg veckan efter på lite random missions, vet inte hur länge jag stannar där..

Just det ja, fick tillbaka mina provsvar från blodproverna som jag gjorde i samband med läkarundersökningen och ärligt talat blev jag impad av hur bra värden jag tydligen har. ;) Fast.. mitt järnvärde (säger man så?) är liite lågt. Ni vet vad det betyder - ännu mer cashewnötter! Hihi.


Sommarens nattmat; örtté (gjorde slut på Johans paket men har köpt ett nytt till honom ;) och gröt med blåbär. Varje natt efter stängning, for sure.

Och för övrigt är den här A-Ö-guiden över viktiga saker när man flyttar hemifrån, nog det roligaste jag har läst sedan.. tja, sedan jag lärde mig läsa helt enkelt. Don't miss out, eller vad sägs om bokstaven J:
Jumper: en gammal värmlandsband som spelade poppiga sånger. inte så särskilt bra. Ha inte detta i din mp3.

Ja wow. Tänk vad mycket man kan lära sig.
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är 3 potatisar som man ska kunna ha i muggen. alternativ är att man skaffar sig en töjbar mugg som kan bli oändligt stor.



2008-07-27 @ 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0