Drömprinsen

Gaah, vart tar tiden vägen liksom? Vi har hunnit med en tripp downtown (min glam-outfit inför ikväll är nu klar.. kanske. Bilder blir.. kanske) och lite bakismat, och helt plötsligt är klockan halv fyra ;o

Okej, apropå förra inlägget - Oh. My. Gosh. Den som någonsin spenderat mer än.. ah, säg fem minuter med mig och Vicci vet att vi två tillsammans automatiskt innebär ett antal olika dialekter, massa överdrivna rörelser och en allmän ironisering av verkliga eller påhittade människor (eh, vi härmar människor alltså. Ju nördigare desto bättre). Och den här människan.. alltså.. han personifierade liksom Drömmen. Allt vi någonsin drivit om eller med - it was him! Hahahah omg jag döör, jag kan inte ens förklara. Han liksom.. ah, sättet han sprang på för att kunna ringa sin mamma från en telefonkiosk hahahah! Och samtalet.. ! "Asså mamma! Mamma! Jag vill inte ta en buss mitt i natten, klockan tolv!" Helt underbar. HELT UNDERBAR.

Nu ska jag slå in paket.. hihi.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0