I'm back (na na na na na na na)

Back in Sweden, Austria var great men det tar vi någon annan gång. :) Sedan jag vaknade kl. fem imorse har jag åkt bil två timmar, flugit två gånger samt kört bil i fyra timmar till, lite kinamat till det & man blir trött (om än partysugen) tjej. Så ikväll chillade jag, drack té & löste världsproblem med Måns. :)


 
Och så här ser man alltså ut ifall man har dn.se som startsida.

Nästa vecka blir hemsk (jobbmässigt), och inte har jag några pengar till mat heller. Det får bli cola light och billig vodka (direkt från Berlins flygplats of course), värre kan man ha det..

/M

Kommentarer
Postat av: måns @ hammarö

attans vad snygg killen är, blir typ kär i han.

2008-07-14 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0