Jag somnar sällan lätt nuförtiden (8)

Nej, jag kanske borde gå och lägga mig. Tänkte gå upp tidigt (eh) imorgon och

a) växla pengar till euro
b) köpa hudcréme
c) äta tacobuffé på Norrstrand (lång historia.. haha)


...och stäääda. Det kanske behövs innan jag åker bort en vecka, har en känsla av att Johan inte skulle bli jättelycklig över att komma hem till en lägenhet invaderad av bananflugor och mögel. Eller? ;)

Jo men alltså. Sova. Men uppenbarligen är min dygnsrytm lite fucked up, just nu är jag jättepigg... fast det kan iofs också bero på allt gratiskaffe jag dricker på McDo (nä, alltså nu får jag ge mig att tjata om McDonald's! Det finns faktiskt annat att prata om.. eh.. typ.. eh, nej).

Onödiga blogginlägg is the shiaajt.

/M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0