"J*vla icke-rökare, jag tycker inte om såna människor!"

Amen kolla, fylleinlägg varett tag senv a ?=

Önskarj ag kunde varier a mig, emn asså - har haft en sjuukt trevlig kväll ikväll pockså ;) haha
Vi dansade som galningar, ochk vet ni vad? jag bryr mig faktiskt inte om någrot annat. Låt mig varat svettig, ful och helt flippad, låt mig bara dansa hela natten på et trångt, kokande dansgolv. Det är då jag mår bra.

Och ja, jag rökte, mycket. Jag vet, jag är en dålig människa, men än sen. Det behövdes då, och jag lär ha tillräckligt dåligt samvete imorgon.. så nu lämnar vi det. Don't kill me. 

En promenad hem till Våxnäs med trevligt sällskap och nu ska jag snart sova. Imorgon jobbar jag stängning men lär hinna med en hel del innan dess det är planen ialfal. :)

/M

Kommentarer
Postat av: måns

HAHAH BÄSTA INLÄGGET EVEAH!



detta sparas på word och allt annat. åh jag älskar't

2008-07-19 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0