Måndag

Good morning, testar datorns webcam (samt att se ut som BB-Olinda ifall nu någon kommer ihåg henne, extremt intressant är det iaf):



.. och, just det, ifall jag någonsin fått er att tvivla vill jag bara tala om hur mycket jag äälskar att bli väckt kl. 10 efter fem timmars sömn av en läkare som dubbelbokat min tid imorgon och därför vill ändra (dessutom till 11.30 istället för 13.30 så det lär inte bli någon sovmorgon imorn heller, tack tack). Jättekul, och så himla schysst. Verkligen.

No, time to quit bitchin', sorry. Är fortfarande inte frisk från min fem-veckors-förkylning, jag skyller på det.. och en del annat. Men nu (eh, men om nån timme i alla fall) ska jag hem till Forshaga, käka mandlar & mammas müsli och bara chilla.. och bli en trevlig människa igen.
Imorgon jobbar jag stängning - men utan städning. Halleluujah. 16-00.30 överlever jag nog. ;)

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

malla ska vi ha camsex idag med eller ;);)

2008-07-22 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0