Miranda and Shelley in the building

Goood morning bitches!

Haha gårdagskvällen.. helt sjuk, we totally pulled the american accent off och alla trodde på oss, så jääkla kul! Visste inte ens ifall vi skulle ut först eftersom alla var så trötta, men så groggade vi lite (ananasvodka.. eh) i lägenheten och sedan var vi helt plötsligt nere på stan... konstigt hur fort det kan gå. ;) Och sedan helt out of the blue började vi snacka engelska och bang, på något sätt blev vi Shelley & Miranda... körde på det hela kvällen, totally awesome. ;)

Det roligaste var på Plaza (yeaaah, 23-årsgräns, jag är fett cool jag vet. Hoho) där vi träffade en tjej som totally loved us! Hon sa hela tiden att vi såg ut som Angelina Jolie & Mischa Barton och pratade.. aah, om allt tror jag? Hennes 35-åriga pojkvän, tips om att vi borde jobba istället för att plugga och hur hon hade levt hela sitt liv tills nu.. typ. Lovely bitch, ey?

Sedan hände också vissa grejer som jag bara har dåligt samvete över, så vi skippar dem för nu.. lite förnekelse under 9-timmarspasset på McDo (11-20, I'm totally looking forward to it - NOT) har aldrig skadat någon, eller hur? Men sedan ska jag ut med Vicci och det ska bli minst lika roligt som igår, för det var läänge sen vi festade tillsammans!



Inga facepics, det blir fabulous (nej kameran är inte så bra i mörker..) bilder på våra fabulous drinkar istället (omg, we should totally get a Cosmo! Do they, like, have cosmos in Sweden?)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0