.. and some tidsfördriv

Just det ja, jag var ju hos läkaren också för att få ett obligatoriskt friskhetsintyg.. av vad jag har hört från andra au pairer är det mest slöseri med tid och inte minst pengar, så jag hade väl knappast ställt in mig på något annat än att bli lite fattigare - men hon var faktiskt jättebra! Dels tog hon verkligen pappret på allvar & pratade igenom med mig allting hon kollade, och dels gav hon mig, på fem minuter, en bättre diagnos på mitt jäkla knä (som jag har haft stoora problem med i flera år) än någon av mina tusen tidigare doktorer lyckats med. Wow.

Och för övrigt är jag as healthy as a nötkärna. 8) Så det kändes bra, dock som sagt halvkul att betala 800 spänn för att få det på papper. But hey life's a bitch.


Och, enbart för att jag inte vill gå och lägga mig, här är en bild på min (now famous) sallad..



.. och dagens sista-kaffet-innan-jobb-outfit..


.. bild på min garderob (fett praktiskt yo, man hittar allt direkt, very smart)..



.. och nej det syns kanske inte alls, men igår lyckades jag skära mig fyra gånger på tre olika fingrar - på locken till drickmuggarna. Ärligt talat, plastlock! - och det gör oont :(



Nä, nu ska jag ge mig. Sova blir. Eh.


/M

Kommentarer
Postat av: Liiisa och Sasaara

åh så fint, that's awsome! Jag visste väll att vårdcentralen på våxnäs is the shit ;)

2008-07-23 @ 18:50:43
Postat av: matlda

haha okej så vad är värst papercut eller plastlockcut ?

2008-07-23 @ 21:39:20
Postat av: Magdaaa

Svar: Liiiiisa: .. nu var jag iofs inte hos nån läkare på Våxnäs (det var bara för att ta blodprov men jag gick till gripen sen ändå ;) men.. ah. Våxnäs i allmänhet, sådär, gillar vii :)



Matlåda: platslockscut. Anytime. Du hör väl på namnet hur stenhårt det är? ;)

2008-07-24 @ 17:23:08
URL: http://yesaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0