Onsdag

Okej, det trådlösa nätverket funkade inte och jag fick panik.

Men så kom Måns & hans flickvän Matilda förbi (med kakor, så jag blev faktiskt bara lite arg trots att de väckte mig för tredje gången idag, stressig dag at work JA, trött tjej JA) och mr dataproffs kom på den briljanta idéen att koppla in.. eh, ja, en sladd i alla fall. I datorn. Och nu funkar allt & jag är happy databeroende girl, precis som vanligt. :) De sitter för övrigt fortfarande här och jag borde kanske vara lite social. Ah?


/M

Kommentarer
Postat av: emma

Du är duktig på ditt jobb. Och så spelas det rolig musik där. Typ "Under my U....." "Ella..." "'m yoooours...dubidubi..." (Det jag försöker förklara är att alla försök till låtar på Mäckis idag blev till små snuttar. Med. Hack. I. Hela. Tiden.)



Men det var kul. Malla in action. W a t c h o u t !

2008-07-16 @ 21:16:26
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0