Solsolsol

Mornin'

Dagens planer:
- soooooola


Eh, ja, det var väl det. ;) Jobbar 17-00.30, sista dagen den här veckan och efter det är det tydligen party @ ankan? Lätt att jag hänger med... haha. :) Imorgon ska jag städa det sista här i lägenheten och sedan ska jag flytta heeem och på riktigt börja förbereda allting inför den 18:e.. guuulp.
När jag pratade med mamma förut passade hon på att tala om vilka möten hon hade inplanerade den veckan jag åker.. känns lite halvmysko att för henne, och alla andra, är det som vilken vecka, vilken månad, vilket år som helst?!

Nu ska jag äta frukost (ice cream leftovers så klart) och sedan blir det soooolen!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0