SPERRGEPÄCK!

Om nu någon skulle ha missat det -
nej, jag har inte haft sex med XXX (vem det nu är?), utan spenderat en vecka i Hallstatt och Salzburg, Österrike (samt ett antal timmar på autobahn / diverse flygplatser i Tyskland). Det var helt fuckin amazing, nuf said. :)


Utsikt över Hallstatt från drygt 2000 meters höjd. :)




Sight seeing, apfel strudel (?) obligatorisk flygplansbild, bestigning av snöklädda berg i t-shirt, utsikt från hotellfönstret, diverse syskon, isgrotta, Salzburg
..

Jag vet inte hur intressant detta är för någon annan, men det känns ganska onödigt att försöka skriva ner en hel old style dag-för-dag-beskrivning. Dessutom börjar jag jobba om 45 minuter, så.. det får räcka så här. Lovely var det i alla fall! :)


(Sperrgepäck, ifall någon undrar, är tyska för skrymmande baggage, typ. Det klingar, precis som alla andra tyska ord, liksom så vackert i munnen, men så är ju också tyskan
kärlekens språk. Visst?)


/M

Kommentarer
Postat av: emma

Shit vad coolt :) jag gillar din young-style den-bästa-dan-på-resan-beskrivning! SNYGGMALLA! ;)

2008-07-15 @ 20:29:22
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0