Tisdag

Gooooood morgon!

Börjar jobba kl. 12 idag, slipper stänga - dagens lyckorus, haha. ;) Sedan hade jag tänkt packa ner massa tvätt & bege mig till Norrstrand, Sofie har en tvättmaskin som jag faktiskt fattar hur man använder.. eh. Och efter det är det förmodligen natt & jag får väl vandra tillbaka hit till Våxnäs och sova några timmar till.

Sjukt spännande dag med andra ord. Vi firar det med några random bilder, all the way from facebook:


Vicci & jag, förfest i Joannas lägenhet förra hösten. :)


Moneybrother på Way out west förra året.


Celebrity.


Hahaha, fin kväll.. förra sommaren. ;)
 

Ammen köll va fent dä blevv!
Nu ska jag ätaaa.


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0