Torsdag

.. fabulous kväll igår alltså, dock inte lika kul att vakna i morse.. jag har aldrig varit så bakis förut (och såå himla full var jag inte igår, jag trodde inte det i allafall?), och aldrig haft mindre lust att jobba.. men DT 1:an styrdes i allafall upp under några timmar (jag fjantade mest runt och trodde jag skulle spy, too much information?). Som tur var, var det rätt folktomt eftersom alla förmodligen har bättre saker för sig i det uunderbara vädret än att äta på McDo, och dessutom fick jag sluta lite tidigare. Så, aah.. ungefär nu börjar jag känna mig normal igen. Typ. :)

Aja, nu har jag tryckt i mig en grillgourm (extra tomat extra sallad utan sås) och ska snart åka ner på stan, en viss trasseltofs fyller år idag och I have some stuff to take care of ;)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0