Torsdag

Okej, det har gått.. what, 19 timmar sedan vi slutade dricka? Det är rätt bra gjort (eller tragiskt kanske, u pick) att jag fortfarande känner mig full, haha. Men så brukar det vara, alla andra blir bakis, jag blir bara.. full hela nästa dag också..

Yes men va bra, då vet ni, intressant va? ;)
Och nu borde jag verkligen börja göra mig iordning eftersom Vicci kommer om ca. 10 minuter... men jag sitter här och käkar müsli (fortfarande iförd McDo outfit) istället. Yum. Men nu blire dusch!


/M

Kommentarer
Postat av: emma

Haha. Det där med full hela dagen, det stämmer på mig också. Only geeks get hangovers.

2008-07-17 @ 23:03:15
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0