Tydligen

Tydligen håller mina (eh, Johans) grannar på att renovera. Tydligen är det helt okej att börja såga med nån goddamn bandsåg (?) kl. 9 på morgonen. Tydligen är jag jinxad for life och kan helt enkelt aldrig mer sova ut?

Tydligen är jag inte så jätteglad idag, nej. Så jag gick upp & förbannade MartinTimell-ish, hemmafixande människor (och alla möjliga andra bara för att) i min tysthet, drack massa kaffe och åt frukost och.. ah, det är så långt jag har kommit. Men nu ska jag städa klart thissaaah placeaaah, tvätta i den läskiga tvättstugan och, om jag är klart innan kl. 18 vilket jag plötsligt tvivlar på, åka hem med mamma. :) Länge sen jag såg henne nu, känns lite skumt haha.

I natt drömde jag först att McDonald's blev rånat & sedan i nästa dröm att jag hällde coca cola över en jättejobbig kund (han ville ha grekisk sallad och vi hade inga salladsbaser kvar, dessutom slängde han pommes på mig?). Ups.

Oh Horatio. Läänge sen man hörde den (eller nej, två minuter sen, men innan dess alltså).



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0