Labels or love

Har fått massa nya besökare idag, fuun! Skriv gärna en kommentar :)

Kvällen har spenderats hemma hos familjen Dahlström. Vi handlade & lagade mat (bild på min awesome sallad kommer så fort jag hittar mobilsladden, jag är sjukt stolt haha ;), såg SATC-filmen (sådär 1000 år efter alla andra men aaahhg, den var sjukt bra) och snacksade big time (haha, i allafall jag). Mys.

Nu när jag kom hem hade jag fått en lista emailad från min host mum på alla saker mitt värdbarn Julia är allergisk mot - oh my. Och det är inte lite halv-snuvigt-allergisk heller, utan hej-jag-DÖR-om-jag-äter-fel-mat-allergisk. Shit, vilket ansvar..

/M

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vart i USA ska du åka och hur många barn ska du ta hand om? Klassiska au pair frågor haha... :)

2008-07-22 @ 05:09:15
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Magda

Svar: Jag ska till Lincroft, NJ, och ta hand om en tjej på 10 år... haha eller hur, samma frågor hela tiden, men det är väl bara att vänja sig :) hur många barn tar du hand om? jag var i Boston 2006, sjuukt fin stad, det jag såg iaf ;) ha det bra!

2008-07-22 @ 10:21:43
URL: http://yesaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0