Lördag

Efter tredje utekvällen i rad är det inte jättekul att vakna upp efter bara tre timmars sömn (tack mig själv för att jag glömde stänga av ljudet på mobilen, tack chefen för att du uppenbarligen(?) hade något viktigt att säga imorse), men jag antar att jag får skylla mig själv. Nu blir det dock en hel del stängningar på jobbet igen och les party heures lär bli färre ett tag.

Men ja, gårdagen var sjukt rolig! Bilder lär komma under dagen (hint hint, Märy & Emmaaa, lägg i delade mappen ;), för som sagt: It. Was. Glammy. ;)

Om 30 dagar sitter jag på planet till USA. Jag vet inte hur jag borde känna, jag är inte ens nervös, just nu längtar jag bara bort.. men samtidigt börjar jag inse nu att det där gamla citatet - "alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet" - stämmer ganska så väl, kanske alldeles för bra, in på mig. Att slösa bort sin tid och sina dagar för att vänta på något som ska komma senare, är nog bland det sorgligaste man kan göra, och jag är nog alldeles för bra på det. Det handlar om att ta vara på det man har, här och nu, och det ska jag verkligen bli bättre på (till och med alla dessa timmar på McDonald's - man kan alltid lära sig någonting av människorna runt omkring sig) 8)

Och vet ni vad? Det allra viktigaste jag har, här och nu, är mina vänner - de bästa tjejerna på jorden. Så fine, jag kanske slösar bort mina pengar, mina hjärnceller och min energi på att vara ute så mycket som jag är, men låt mig göra det då! För min tid vill jag slösa med dessa tjejer, min tid vill jag använda till att shakea ass på ett svettigt dansgolv (som jag så fint uttryckte det i förra inlägget, haha) eller tillbringa på en uteservering med ett glas vitt vin.. tillsammans med de människor jag tycker allra bäst om. :)

Totally hilarious;
 

Nu ska jag till Norrstrand, sen jobb, ciaaaow.

/M

Kommentarer
Postat av: emma

Aw Malla! Slösa gäääärna din tid på oss, fredagen var så rockig. Tack för att du var med och förgyllde kvällen. Glam. It. Was.

2008-07-20 @ 14:26:05
URL: http://barabratack.blogg.se/
Postat av: Therese Holm

Hejsan! :)

Jag ska också åka som Au Pair till USA i augusti! Vilket datum åker du och vilken organisation åker du med :)?

2008-07-20 @ 15:39:10
URL: http://thereseeholm.blogg.se/aupair
Postat av: emma

Förresten! Vilken underbar video! Jag vill också be Kanye! :o

2008-07-21 @ 19:05:54
URL: http://barabratack.blogg.se/
Postat av: Magda

Emma: fänk ju! .. och visst är den? ;)

Therese: Heey! :) jag åker den 18e aug, med Cultural Care. Du?

2008-07-22 @ 00:01:14
URL: http://yesaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0