"Men mamma!"

Sedan jag gick och la mig, full som ett svin, har jag;

  • drömt crazy drömmar om människor jag inte har träffat, eller ens tänkt på, på hur länge som helst..
  • fått typ tusen myggbett vilket innebär att mina ben svullnat upp till dubbel storlek och jag vill definitivt inte ha min planerade glamklänning ikväll :(
  • vaknat upp vid tio, pigg, utvilad & supaah fresh (eh)
  • insett att jag inte har betalat in några pengar till CulturalCare och ringt mamma i panik, men nu har det förmodligen ordnat sig.. 

Eh, ja, just det, gårdagen var också sjukt lyckad - när jag kollar tillbaka på år 2008 i framtiden kommer Arenas uteservering och husets vita vin definitivt vara det jag kommer ihåg bäst. ;) Efter lite groggande med McDonaldsdricka (vad annars?) hamnade vi alltså där & livet lekte, haha.


Halvfärdig outfit och classic picture, hur många kort har jag liksom inte på vinglas från Arena?

Efter mycket planerande & en hel del asgarv beställde vi till slut in mat med massa konstiga extraorders (på McDonald's kallar vi det grillorder och vi hatar det, alltså folk som beställer sina hamburgare utan lök och gurka, extra sallad.. osv. Så vi var nog omtyckta där, host ;) och strawberry daquiris, vår all time favourite drink! Kvällen slutade med två fulla tjejer, en vinglig promenad tillbaka till Våxnäs och sen sooov vi. Awesome.


Sista bilden
- vilken stjärna! Men nu har Vicci vaknat och vill diskutera FRA-lagen, AIDS och vad som händer efter man dör (...), så jag ska nog gå. More 'bout him later!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0