Nirvana

Okej. Jag tror faktiskt inte att någon (som inte jobbat stängning på McDonald's Våxnäs de senaste månaderna) inser hur sjukt lycklig jag är över att ha nattstädare igen. Det jag kände när jag insåg att jag var klar med min arbetsdag kl. 00.15 i natt var, helt ärligt, sann lycka. I'm telling you, glöm det där om att skadeglädje är den enda sanna glädjen. Glöm allt du har hört om att kärlek är större än allt. Det här är bättre än skadeglädje, kärlek, hat, bättre än att föda barn eller ha sex (eller nej just det, "bara rökning är bättre än orgasm".. eh, lång historia, glöm det). Lite som att jag just har uppnått nirvana mitt i bland Big Mac's och DT-head set, om ni fattar?

Och för att fira denna lycka åt jag upp alla wastade kanelbullar & muffins vi hade (och det var en del..) och just nu känner jag mest för att spy. Sweet!

Nä men, vi har alltså fått tillbaka våra nattstädare, i alla fall på vardagar. Detta innebär att vi slipper städa hela restaurangen själva, och istället slutar när McDo stänger. Nu har jag visserligen bara två veckor kvar att jobba, men maaan - det är underbart.



/M

PS. Käre anonyma mdah. Du är en äcklig, pervers och sjuk människa. Sök hjälp.

Kommentarer
Postat av: Tatis

Måns kanske vill vara lite äcklig, pervers och sjuk ibland. Fast du kanske inte förstog att det var jag så......



Hahahaha, you make my day :)

2008-07-23 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0