Fredag

Sova, äta, jobba, sova, äta, jobba... stängningstider suger men några wastade triple chocolate muffins & jag är rätt nöjd tjej ändå. :) Nu är jag dock ledig tills på söndag, och på måndag åker vi, alltså en heeel vecka ledigt där.

Yeah.

Denna vecka har jag jobbat hela eftermiddagarna till stängningsdags (vi stänger kl. 24). Och sen, när de sista gästerna har dragit och man helst bara vill hem och soova, ska man alltså städa hela restaurangen... om man är fyra st, sjukt effektiva och det har varit lugnt under dagen, är man förhoppningsvis klar innan kl. 1. I onsdags var vi dock bara tre och hela dagen hade varit kaos, så istället för att ens göra ett försök att skynda oss lekte vi "gissa-vem-jag-tänker-på" (asiatiska och tyska diktatorer och så, ni vet) via headset, och var klara vid tjugo över två. Sjukt kul, men.. inte så effektivt, nej (som att jag någonsin är det liksom, dah). 

Anyhu, nuf said 'bout McDonald's. Vad har mer hänt liksom? Jooo, jag har köpt en bärbar dator ju! (så nu kan jag uppdatera även i stan & slipper upptäcka att mina supaaahh cool besökssiffror sjunker så fort jag är borta. Det är hårt, förstår ni!), ätit mycket blåbär och druckit ännu mer kaffe. :) Det är nog allt.

Och ifall någon undrar kan jag tillägga att jag har skrivit "latte" fler gånger än "jätte" med t9 på min mobil, så det står nu först i ordlistan. Nu vet ni, dö inte av intressechock tack.


All that we ever do
is play in the sheets
Smoke us a cigarette
and go back to sleep



Imorgon är det bröllop, jeez. :)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0