Varmt. Varmt. Varmt.

Sola. Sola. Sola.

Jag vet inte ifall jag någonsin har nämnt hur mycket jag egentligen avskyr att sola. Hela grejen - varmt & svettigt, att ligga helt stilla, att tiden går så lååångsamt - är liksom inte min grej. Alls.

Men vad gör man inte för lite färg? Just nu är jag vitare än ett lakan (visst säger man så?), fritöslampan under pommes frites-en ger liksom inte mer än en väldigt kortvarig, rödaktig färg på armarna (även kallad brännskada, tror jag). Och eftersom jag i ett svagt ögonblick (efter studenten när jag av någon anledning tänkte att jag skulle bli en bättre människa, det var även då jag slutade röka) lovade att jag skulle sluta sola solarium, finns det liksom inte så många alternativ under de här två dagarna som är kvar innan jag börjar jobba igen..
Det där med aristokratiskt vit, funkar nämligen inte alls på mig.

Så nu. Ut igen.


/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, då e vi i samma county. Åker till Rumson nu, ligger inte alls långt ifrån Lincroft.



bye west coast =(. hello east coast.

2008-07-27 @ 14:49:57
URL: http://novo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0