Att softa the right way

Nej, mr Anonym, det blev ingenting ikväll. NÖJD NU?

Jag & fågeln-Roger-lover no. 1 softade BT (Big Time, duuh) på en kulle på Sandgrundsudden istället. Det blev ingen grillning, men strawberry daquiri, fruktsallad, chokladboll, melon och jordgubbar.. mysish (och blåsish)!

Hmm.. insåg just att alla mina msn-svar de senaste tio minuterna varit antingen "nämeeeen" eller "haha mm." Om det nu beror på människorna jag pratar med, eller att jag är sjukt trött, kan vi nog låta vara osagt.. men faktum kvarstår, jag borde logga ut härifrån. Typ nu.

(och nej, idag blev det ingen dagens outfit. Jag förstår att det känns hårt, men.. hang in there. Försök i alla fall...)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0