Dagens outfit (haha)

Okej, mina beloved mjukisar får följa med in till stan, men annars har jag nog lyckats hyfsat - jag har i alla fall duschat och kletat på lite mascara, det får räcka.

Nu ska jag in till stan (med buss, men min mobil is fully loaded med ny musik så jag överlever nog :) shoppa lite och fixa med några saker på jobbet. Sen blir det bio med en kompis :) Efter det är planerna oklara.. men något (som innehåller ordet vin, yesaah) lär det bli!


DAGENS OUTFIT (jag lovar, du vill verkligen veta ;):



There you go, komplett med ett stökigt rum och en smutsig spegel! (städa blir?)

Tröja - Madonna collection, H&M
Blått linne - Kanada
Gråvitt linne - LaBoom
Mjukisbyxor - InterSport <3





.. och så några bilder från igår kväll:




Nuuu ska jag springa till bussen!

/M

Kommentarer
Postat av: emma

Sötisar. Du och Lisa, mina former classmatesinmyheart, gör samma smile! Ah. Sp3Ku, shalalalala... (eller?)

2008-06-17 @ 23:17:05
URL: http://barabratack.blogg.se/
Postat av: MAGDA

Svar: Haha, det har jag inte tänkt på :) Och du, Emma. Vi är ALLTID, alltid SP3KU-SHALALALALA. Det kan ingen, någonsin, ta ifrån oss! ;) (jag menar fine, M1 M2 och M3 kommer kanske vara sp3ku, men INTE sp3ku-shalalalala!) ;)

2008-06-18 @ 00:15:34
URL: http://yesaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0