Fler utekvällar var det..

Just det ja (mycket skrivet idag, jag har tusen andra saker att göra men det går inga bussar in till stan så jag får slösa bort tiden här ist ;), vi var ju ute i måndags också, har inte skrivit något om det.. annat än ett pinsamt hej-jag-är-sjukt-packad-och-skriver-allt-jag-tänker-på-inlägg, heh.. det handlade mest om hur mycket jag tycker om Pendar, hur snäll hans mamma är, att jag gillar min mammas müsli mer än glass och att jag.. just det, var full.

Men det var faktiskt en jättekul kväll ;) Jag, Lisa och Viktoria var först (ehm, minnet här..) jo just det, på pråmen och halsade lite (host), sen gick vi till ankdammen där Pendars klass hade klassmiddag. Egentligen skulle vi bara hämta en tröja som jag hade glömt i hans ryggsäck men det slutade med att vi satte oss och drack vin lite längre bort, jag fick fem kineser på halsen som ville ta kort och grejer.. lite halvt obehagligt sådär.

Sen åkte vi i alla fall till tjärn och.. aa, nu börjar det bli suddigt..? Jag träffade i alla fall Marie och Emma och gjorde antagligen bort mig ganska rejält. Men de känner mig.. Så frågade jag Carl om cig och berättade för tusende gången att efter studenten ska jag sluta röka. Gösta lovade att bryta sönder alla eventuella cigaretter han såg att jag hade efter det, känns tryggt haha!

Lite mer uteservering (Arena.. väl?) med Pendar och Johan, sen McDonalds (hahah, också kul!) och sedan fick vi skjuts hem av Pendars mamma (därav mitt lilla kärleksutbrott på honom & hans mor i det numera raderade inlägget.. eh)

             

Det var nice.

Nästa gång jag skriver här har jag tagit studenten.


Hjälp.


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0