Glad midsommar! :)


Vaknade i morse av att solen sken in genom fönstret, och trodde för en sekund att detta skulle bli en fin dag (weatherwise, alltså).

Men så insåg jag att det ju faktiskt är midsommarafton - och visst, nu regnar det.

Men det är så det ska vara! ;) Tänkte ändå ta en lång promenad (alltså hallå, vilket cheezy inlägg. Först värsta beskrivningen av hur jag vaknar upp av solen, och nu ska jag liksom gå en regnpromenad? Excuse me, jag är ingen romantiker egentligen ;), because jag har massaaa ny musik i mobilen. We like.

Kvällen/natten kommer att spenderas på Kroppkärr och diverse andra ställen.. haha. I totally feel the pepp, hoppas ni också får en smokin' kväll!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0