Fredag

Förnekelse is my new best friend. Igår var jag.. hemma. Och.. såg på film. Och grillade. Och sen somnade jag tidigt, nykter, sov mina tio skönhetstimmar och vaknade upp med ett strålande léende...
Deny deny deny, baby.

Nu ska jag in till stan och fira en kompis. Sen är planerna oklara, men en tur till Pråmen, en (inte min) klassmiddagsefterfest (typ ;), eller Arena är några options. Imorgon är det öppningstid (börjar 6.30) på McDo, men vadå, kan chefen så kan jag. Det är kul att jobba full, vare nån som sa..
Eller så tar jag det lugnt ikväll. Say what? (ärligt talat, skjut mig?)

I torsdags var vi på Värmlandsresa med klassen.. också en upplevelse, men det tar vi någon annan gång cus right now I need some määjk öpp. Ikväll ska rocka!

Deny deny deny.




/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0