Måndag

Jag tänkte verkligen gå upp tidigt idag, hinna med 11-bussen, fixa massa grejer på stan och sedan ääntligen kunna chilla lite, tagga ner (och upp) inför torsdagen & fredagen. Men.. det blev inte så ;) Äh. Jag tar nästa buss...

Jag har i allafall bytt profilbild, det var väl produktivt av mig? (hahaha)

Kom att tänka på en annan sak också. Jag har alltid tänkt att efter studenten ska jag "offentliggöra" denna bloggen, alltså för mina vänner osv. Men nu vet jag inte.. Okej att de närmaste nog vet det mesta ändå, men detta (trots allt flummande & svårförstådda små fylleinlägg) är ändå rätt personligt, för mig. Jag vill ju kunna skriva som det verkligen är, som jag verkligen känner, i allafall i USA, men.. äh, i så fall kan man lika gärna ha en dagbok? Men alla bekanta, ni vet de där som man känner men inte känner, det kan nog hända att de får en helt annorlunda bild av mig ifall de börjar läsa här.
Eller inte. I don't know..

Vad tror ni, främlingar som hittat hit? (don't be shy, jag ser ju på statistiken att ni är ett antal! ;) Tänker ni på vilka ni skriver för? Tror ni att era vänner ser er annorlunda på bloggen jämfört med i verkligheten? ANSWER ME ;)


/M

Kommentarer
Postat av: Marie Nilsson

hihi va gullig bild du har tagit dit malla:D

2008-06-09 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0