Min tatis

God morgon.
Just nu sitter mamma och lillebror på sjukhuset för att för tredje gången kolla upp brorsans hjärta med ekg, och idag får vi förhoppningsvis till slut veta på riktigt hur det ser ut... hoppas hoppas hoppas allt är som det ska. :S



Min vapendragare/tatis Måns styr (på egen begäran) dagens outfit:



Shorts: snodda från fhk
Hood: Svenska Akademien
Sjal: från Matilda

+ ett allmänt snyggt utseeende, allt toppat med en touch of daft punk (ja, det var hans egna ord)

Bilden är för övrigt tagen med webcam, to bring back some sweet memories från.. säg, sjuan. Gotta love it! Och än en gång: ja, vi är alltid seriösa. Alltid! ;)

Nu ska jag åka in till stan, Waynes soyalatte väntar på mig. Ikväll blire parteeeyy!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0