Åtta dagar kvar

.. och frågan alla vill ha svar på är "hur mycket alkoholist är den där bruden?" Mehehe, nerå. Men det är åtta dygn kvar till studenten och jag planerar att spendera dem på precis samma sätt som jag har spenderat de föregående veckorna: antingen dyngrak (kvällarna) eller bakis (dagarna).. så slipper man tänka på allt annat.
För alkohol löser alla problem, visst var det väl så? 8)

Anyway. I måndags var vi alltså uppe vid en friluftsgård (eh, säger man så?) och brände upp alla anteckningar & block från trean. Deeet var nice! ;) Och så söp vi, såklart haha, sjöng "it was a crocodile"-sången (<3), kollade paddor, dansade vals och sånt där annat man brukar göra på måndagkvällar.. mys var det, men sen kom alla mygg så vi cyklade (...jag blev skjutsad..) hem vid tolvtiden. Och FORTFARANDE var det varmt, och ljust, det är sommar det! :)

Dagen efter, igår alltså, åt vi klassmiddag på Plaaaaza, trerätters ;) Och ifall jag inte hade supit upp de flesta av mina hjärnceller, hade jag kanske kunnat tala om vad vi åt, men nu.. eh? Eller jo, förrätten var någonslags löjrom/rom-mojs med ruccola typ (haha, låter ju såå gott, inte ;), och sen fick vi potatisgratäng & kött till huvudrätt. Såå var det ju, haha. Till efterrätt någon slags limesorbet(?) med blåbär typ, lite underligt.. men det funkade!

Sedan (och innan..) drog vi vidare till uteserveringar & drack mer vin, och.. ja. Ni vet. Mysig kväll i allafall!

                      
Desserten.. resten glömde jag att fota, haha.


/M

Kommentarer
Postat av: emma

....den hette nåt med champagne också, desserten!

2008-06-15 @ 01:50:08
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0