Onsdag


Ny favoritdrink, yesaah:



Ibland tar man egna bilder. Ibland snor man hänsynslöst från Vicci. ;)


Och idag då? Fyra timmar på stan med Lisa, och inte ett enda par ballerinaskor köpte jag - det är ju skandaaal, som en viss person skulle ha sagt.. Meen, vi hittade snygga harembyxor, jag fick the key till lägenheten jag ska låna i sommar, och så klart min älskade latte. En väldigt bra dag ändå, med andra ord. 8)

Nu borde jag verkligen byta om.. vet dock fortfarande inte riktigt hur kvällen ser ut.
Varför förstår inte mina vänner att street danceuppträdanden på Arena slår boring fotbollsmatcher anytime? ;) Äh, något lär det bli!



/M

Kommentarer
Postat av: vicci

HITTAT BLOGGGEEEEN;)

tog sin lilla tkid..diu sa ju typ

yeash? haha

2008-06-18 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0