Onsdag (EN DAG KVAR)

Just nu är det inte kul att ta studenten.

Just nu börjar man fatta hur mycket man kommer att sakna alla, så klart man kan träffas ändå men det kommer aldrig bli samma sak. Och sen åker jag. Just nu känns det helt galet, varför ska jag lämna alla mina vänner här?
Vad finns det i USA som över huvud taget kan vara bättre än människorna här?

Just nu vill jag att det ska vara onsdag den 11 / 6 för evigt.

För övrigt.. någonting som är lite off stage, men skit samma. Let's get it out there liksom.. på torsdag ska jag sluta röka. Fem i tolv på studentnatten ska jag ta mitt sista bloss, ever. Och det ska gå bra!! För, ärligt talat... rökning ger cancer, hjärtsjukdomar, sämre kondis, ful hy, finnar, illaluktande händer & det är sjukt dyrt. No moe smokin, bitches!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0