PÅ Våxnäs eller I Våxnäs?

Damn, jag hade tänkt hinna lyssna på Karlstadrocks ikväll & vinna Arvikafestivalbiljetter, men så blev det visst inte.. åker in till stan nu och sover på (eller säger man i?) Våxnäs några nätter. Only a pussy sjukskriver sig för lite feber, right?

Så, see ya @ McDonald's (en cheeseburgare kostar 12:- nu för tiden, nu vet ni och slipper skälla ut mig för att jag har höjt priset utan att tala om det. För så är det ju naturligtvis)..





















Jason och hans gympaskor hälsar!


/M

Kommentarer
Postat av: emma

Jag säger nog på. Jag säger inte sova i Norrstrand eller sova i Kvarnberget heller.

2008-06-28 @ 23:54:19
URL: http://barabratack.blogg.se/
Postat av: emma

Vad fin han var förresten. Rosa. Mm. Och gympaskorna satt ju som gjutna 8)

2008-06-28 @ 23:55:03
URL: http://barabratack.blogg.se/
Postat av: Anonym

på våxnäs lätt. men min fråga är wåxnäs eller våxnäs?

2008-07-04 @ 13:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0