Söndag

Hmm okay, let's see..
Först - kulturresan ;) Vi åkte alltså runt i hela Värmland i tisdags och kollade på konst, stadsmiljöer och annat kultur-ish, sista resan med gänget liksom (även fast typ halva klassen skolkade). Det var varmt, det var långtråkigt och mycket av det var rätt ovärt - men ändå, det symboliserade på nåt vis våran klass. Och de här tre åren. Och kulturinriktningen.. och så ;)

Igår jobbade jag öppning  - Orwak! <3 .. lagom kul efter att ha sovit max tre timmar natten innan, men på något vis gick det (och jag börjar känna mig jättegammal som har jobbat på McDonalds i över två år, är fortfarande van vid att vara liten & okunnig och nu är man helt plötsligt värsta veteranen!). Sedan grillade vi vid Sandgrundsudden men jag var så opepp så jag åkte hem tidigt. Och idag har jag jobbat igen, men bara 12-19. DT 2:an + glass = DÖ.. men nu är denna dagen också slut och nu jobbar jag inte mer förrän efter studenten. Det är ju helt galet. Helt sjukt. JAG SKA TA STUDENTEN, jag fattar det inte. Jag har räknat ned dagar i ett halvår och nu.. nu är det på riktigt! 

Right now I funderar på att åka hem till Måns & betala tillbaka alla pengar jag är skyldig honom för P&L-biljetten. (JASON JASON JASON!!). Eller så tar jag ett bad & låter honom lida av pengabrist några dagar till ;)



Måns @ Älvkullen.. som han för övrigt tar studenten från om FYRA DAGAR!!! (fast en timme efter mig, mohahah)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0