Söndag

Jag har gått omkring hela morgonen och sjungit I'm Yours för mig själv, ätit Maltesers ("choklad på ett lätt sätt" ni vet) och bläddrat i Rosie (trädgårdsmagazine modell fancyfancy och DYR, som mamma tydligen har börjat prenumerera på. Jag vågar nästan garantera att hon föll för "tre nummer för bara 49:- och du får en vattenkanna i grön plast på köpet" eller något liknande, det vore ganska typiskt min mamma). Fortfarande är jag sådär töntigt rosaskimrande... glad :)

Igår kväll såg jag och Lisa (och alla djungelvrålen) på fotboll och Rent hemma hos henne och sedan åkte jag hem och soooov. :) Ikväll blire utgång, jag har fått massa lön + semesterersättning som jag helt hade glömt bort, which means att den här kvällen kan bli sjukt lyckad ;)

(och egentligen fanns det nog en mening med det här inlägget, men jag glömde tydligen bort den. Hmm... ;)


/M

Kommentarer
Postat av: emma

Jag undrar plötsligt varför du inte bloggat offentligt tidigare. Maly, my Maly.

2008-06-17 @ 23:19:05
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0