Tisdag

Det där med förnekelse, ja.. nej, jag orkar faktiskt inte. Det får ordna sig på något vis - det brukar det göra.

Jag skickade just iväg the longest e mail ever till min host family, the Glynos, ni vet. 62 dagar kvar.. I can't wait. Att få komma härifrån, starta om på nytt, träffa nya människor (jaa, jag tjatar alltid, jag vet ;), få se en ny kultur, få bli någon annan som ingen vet något om. Det ska bli underbart.

Men åh vad jag kommer att sakna er..

Okej, det här var ett konstigt inlägg. Jag skyller på den där kaffemaskinen (kaffekannan är som en termos, så det är hur lätt som helst att brygga tolv koppar och sedan.. dricka lite då och då :). Koffeinkick I love ya!

Haha, nej nu ska ms. wicked ta en promenad. I kväll blir det (om allt annat fuckar upp sig) grillning/jordgubbar/mys med Vicci - cause she's my man. :)

/M

Kommentarer
Postat av: vicci

always;) <3

2008-06-18 @ 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0