Lista

Det blev inget vin. Jag sitter här och tänker istället (wooaah, tjejen kan tänka!). Nej men ni vet.. sånt där man klarar av att låta bli att tänka på innan klockan blir sent, eftersom man egentligen inte vill tänka på det. Grejer man inte över huvudtaget borde bry sig om, men som ändå påverkar en så sjukt mycket. Saker (och människor) man inte kan hjälpa att man tänker på, fast man inte borde, och ställen man önskar att man vore på just nu. Suck.

Nej, det får bli 4 minutes på repeat ett tag (funkar alltid). Och denna aaascoola lista:


För 5 år sedan... var det år 2003, jag var 14 år och spelade teater i skogen med Solungarna.. som vanligt. Sedan började jag åttan och mitt knä totalpajade (shit, det är verkligen fem år sedan :O). Jag spenderade hösten på sjukhus & tvingade i mig Diklofenak som inte hjälpte ett skit.

För 3 år sedan...
skulle jag börja gymnasiet, såg väl inte särskilt mycket fram emot det, men åh vad bra det blev ;)

För 1 år sedan...
slutade jag tvåan, festade konstant (Vicci, Danne, jag och en viss brygga i Forshaga.. hahaha), var i Stockholm en del och jobbade på McDonalds, of course.

Igår... 
outade jag denna bloggen för "allmänheten" hahah. Jag mådde skitbra, vi var ute och sen åkte jag hem med Måns' superstek-ish bil. ;)

Idag... har jag också mått bra, ända tills det blev kväll och jag började tänka alldeles för mycket (vad hände med mitt positiva flow, liksom?). Men jag var på stan också, och på bio med Vicci, The Happening (som iofs inte alls var bra. ;)

Imorgon... ska jag förhoppningsvis träffa dendärpersonen, så att jag slutar tänka så mycket eller i alla fall får en.. förklaring, eller vad man nu ska säga.

Om ett år... har jag varit i USA i 9 månader och har en sommar där att se fram emot!!


Ja men som sagt, The Happening.. skitdålig film, ärligt talat. Don't see it!
Nu säger jag, Justin & Madonna tack och adjö.. skönhetssömnen ni vet.


/M

Kommentarer
Postat av: Mr Anonym

btw, för ett år sen så knackade du på mitt fönster och ville ha kaffekakor och sånt. varför säger du inte det !

2008-06-18 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0