Peace and Love 2008

Jag är sjukt sjuk och har sovit femton timmar (sov totalt tre på två dygn, goood) så jag är helt mosig in my head. Men alla vet ändå att det är sjukt boring att läsa jättelånga dag-för-dag-beskrivningar fulla med internskämt, så det får bli en shorty beskrivning i siffror istället. Några av de bästa dagarna i mitt liv (inkl. massa vin och vodka och några festivalmisstag men det är chiiill ;), here it comes:

100 procent av kvällarna vi var där kom vi in på campingen utan band. Så klart (H)
4, antal personer som sov i Volvon. Det mysigaste, värsta och svettigaste jag någonsin gjort, tror jag..
548923 (minst) gånger jag & Lisa var inne i vårat (nästan) privata omklädningsrum/sminkloge/toalett. HAHA loved it, typ ingen annan visste om att den fanns, nice varee!
5 är antalet personer som XX har haft sex med (jaa det måste stå med även om ingen fattar nåt. ;)
1
person i vårt Volvocamp var nykterist (inte jag). Denna person äter fortfarande långsammast i Sverige (definitivt inte jag) och hade inte lust att prata kl. 07 på morgonen när jag var pigg.. vilken tur att han är en så bra kille ändå. :)
20 mackor med mjukost, minst, har jag ätit under dessa dagar.
10 000 fjortisar, som bara ville höra I'm Yours, hade vattenkrig och var allmänt hatade, ville vi döda på Jasonkonsterten.
10, minst, gånger började jag planera när jag ska flytta till Borlänge (mysigaste stan ever!). Någon gång blir det, for suuure.


 ... och Markus Krunegård vill man bara.. HA. Så fint att man blev tårögd, varför är jag alltid sist med att upptäcka bra musik? Bra kille!
... och Miss Li, wooow, trodde knappt hon kunde sjunga. Har aldrig hört något av henne (återigen, alltid sist, jag vet). Men ååh vad bra hon var. ;)
... och Hives har jag aldrig sett live innan, det var helt galeet,  men de var säkert bra om man nu inte blev nedtrampad var femte sekund? Hörde Walk idiot walk i allafall, goood!

... och så Jason. If it kills me. If it fucking kills me, vi stod nästan (nästaaaan) längst fram & det var helt underbart. Jason, Jason, Jason. Han set list var aaawesome, saknade bara några låtar (men de får vi väl höra på vårt bröllop istället) och han vara bara.. bäst. BÄÄÄST (läs helst inte Aftonbladets recension)!!
 



Sämst bilder, som vanligt med mobilkamera (utom de som jag snodde av Lisa, maha):





/M

Kommentarer
Postat av: emma

Asså wow. Jag hade så gärna varit där. Krunis in my heartis. Ja. Mm.

2008-06-28 @ 23:52:49
URL: http://barabratack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0