Måndag

Såå, nu funkade det att ladda upp bilder!

Jag har invigt min nya student-presents-kaffebryggare (eftersom jag är den enda här som dricker kaffe så hade vi tidigare världens minsta som bara kunde brygga en kopp åt gången, gick sönder var femte minut och dessutom bara hade ett evighetsfilter som innebar att all kaffesump hamnade längst ner i kaffekoppen, en aaning irriterande) och är inne på min tredje kopp. Det blir en bra dag med andra ord ;)

Gårdagen blev.. intressant, men kul! Vi började lugnt med uteservering och lite vin, sofisticated var bara förnamnet, men på något sätt slutade det ändå som det brukar när jag & Lisa är ute - en aning urflippat och alldeles underbart! ;) Efter att ha lämnat av Lisa (inser nu att jag inte har något minne av detta.. men hem kom hon, på något sätt?) och gjort ett tappert försök att bryta oss in på Max (de stängde tydligen klockan ett...) åkte vi hem till Forshaga och sov. Sex timmar senare skulle jag köra in min syster till tåget, haha. Men det gick det också!

Ytterligare några timmar senare (jag lyckades alltså somna om häremellan, väldigt ovanligt för att vara jag) vaknade jag (kl. 10.28) av att mamma via telefon bad mig köra ner henne och brorsan till vårdcentralen (mamma var alltså på jobbet, och jag hade bilen hemma). 10.30 satt jag redo i bilen, slängde in brorsis och hans träningskläder, hämtade upp mamma 10.32 och var framme 10.36. Applåder, ja tack. ;)


Idag blir det stan, om jag nu lyckas byta om från mina favoritmjukisbyxor (storlek XXXL), pyjamaströja och hoppa in i duschen. Allt sånt (ni vet.. att se ut som en människa och annat man brukade göra medan man fortfarande gick i skolan) känns liksom.. överskattat, på något vis. ;)


Dagens låt: Jason Mraz - Bella Luna
Bara tio dagar kvar!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0