Ååh...

.. balklänningen blir jättefin :) amagaaad, can't wait! 43 dagar kvar nu, eller vad är det? Något sånt.


För övrigt är det nästan (nästan...) roligt att min kompis, som var på en fest där även några random assholes från vår skola befann sig, fick höra ett antal rykten om mig av dessa oerhört civiliserade människor på valborg. Tycker ärligt talat mest synd om henne som var tvungen att lyssna på allt detta (som förövrigt inte ens är sant, vad är poängen liksom? Fattar ni inte bättre? Är era hjärnor för små för att förstå ironi?) och dessutom försöka försvara mig. Tur att jag har såna underbara vänner i allafall! <3

Naturligtvis är den här killen som drog igång allt, skittrevlig när vi snackar (vi har några lektioner tillsammans). Jag hade ingen aning om att han tyckte så här. Idiot.

Aja, det var lite lagom omoget gnäll så här på första maj.. nu blire mat & sen klassfeeest ;)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0