Lista

Jag har insett att min senaste kyss: ... var en sån man inte kan sluta tänka på.
Jag pratar: väldigt mycket & väldigt snabbt ;p
Jag älskar/tycker om: mina vänner & min familj
Min första riktiga kyss: det var E..

Jag avskyr när folk frågar: retoriska frågor som man inte kan svara nej på.. hah
Kärlek är: någonting jag inte tror jag har upplevt än
Någonstans, tänker någon på: den man älskar?
Jag kommer alltid: göra det jag vill oavsett vad folk tycker om det. Hoppas jag i allafall..

Jag är hemligt förälskad i: Orlando Bloom, eller nja, det är nog rätt känt ;p
Min mobiltelefon är: underbar & materiellt sett det viktigaste i mitt liv. Sad but true, haha
När jag vaknar på morgonen: snoozar jag ;p
Innan jag går och lägger mig: är det efter att ha tänkt att jag ska göra det i några timmar.. haha
Just nu tänker jag på: den där speciella kyssen, gaah.

Bebisar är: cute! så länge de inte gråter :/
Idag har jag: pluggat, sprungit & druckit té (ja, min hals gör fortfarande ont)
I kväll har jag: egentligen alldeles för mycket att göra för att sitta här :/
I morgon kommer jag: att ha på mig Måns' Svenska Akademien-tröja som jag snodde från honom när jag gick hem förut (6)
Jag vill verkligen: vara lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0