Lördag

Var det någon som sa utgång? Oh yes. It was naaas, och ironi.. nej, det håller vi ju inte på med. Haha ;)

Vaknade upp med världens halsont, varföööör lär jag mig aldrig att det inte är smart att röka när man är förkyld? Yadayada. Gick (slash vinglade. Men hallå, jag hade faktiskt högklackat ;) sen hem i världens regnväder (som förövrigt nu har övergått i snö?! Hallå, 17 maj? Någon som fortfarande betvivlar växthuseffektens existens?), också himla smart när man ska bota en förkylning, har jag hört?

Jaja, det får väl gå över. Jag laddar med té och juice, lite lagom tantiga sockor och dessutom ska filmen Spice World snart ses med en kompis. Men efter den blir det fedt seriöst historiaplugg, I swear ;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0